söndag 4 november 2018

Planera födelsedagen ✨

I fredags gjorde jag en beställning av lite kläder, beställde denna klänning som är ett bra basplagg att ha i garderoben, tänkte kanske ha den på mig på födelsedagen när jag går ut på middag på lyxrestaurang, eller så beställer jag någon annan klänning som passar en middag bättre, finns ju mycket fint man kan ha på sig. 

Det är så mysigt att fylla år i december med all julstämning runtomkring, vet ännu inte riktigt vem jag ska fira födelsedagen med, måste boka bord snart iaf! Mottager gärna tips på bra restauranger! 

Nästa vecka ska jag träna löpning, äta lunch vid Karlaplan med tv-producenten R och kanske åka till Ikea, ska äta mandelmjölksgröt till frukost och göra goda sallader med koriander i till middag och dricka detoxte. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar