måndag 12 november 2018

Kvällslöpning

Blev en supermysig höstig löprunda på 9 km bara runt Kungsholmen ikväll, tidigare under dagen har jag gjort lite administrativt arbete hemma, tvättat kläder och städat i badrummet plus rengjort kylen, vilket jag gör ganska ofta, jag älskar att städa och att ha det organiserat i alla mina köksskåp och lådor, är världens renligaste och husligaste tjej. Till lunch åt jag ekologisk vegan soyghurt med laktosfri minikeso, har alltid varit extremt noggrann med att äta nyttigt. Ikväll ska jag måla om naglarna och den här veckan ska jag fortsätta med löpning, meditation och träna core och armhävningar, då jag inte tränat core på länge, sedan ska jag fota nya fina selfies.

2 kommentarer:

  1. Varför söker du inte hjälp för dina psykiska besvär då?
    Du skriver ju denna text nångång per månad. Gå till en psykolog eller i ditt fall kanske en psykiatriker som kan hjälpa dig!

    SvaraRadera
  2. GAPSKRATTAR!

    Hur kan SVERIGES VACKRASTE KVINNA ens vara singel och må psykiskt dåligt för att jag är singel och aldrig haft sex?? Skärp dig för fan.

    Psykiatrin har redan förstört FYRA ÅR FÖR MIG med mediciner.

    SvaraRadera