torsdag 15 november 2018

Röhnisch

Har på mig min rosa korta träningstopp från Röhnisch här, idag var jag ute och sprang 15 km runt Söder, så mysigt, har alltid håret i en snygg ballerinaknut när jag tränar. Ikväll ska jag stryka kläder, putsa skor, kolla kläder på internet och planera outfit inför morgondagen, ser fram emot att äta lunch med R i nästa vecka! ❤️ 

Planerar att se gudomligt vacker ut på min födelsedagsmiddag i december, i vanliga fall brukar jag alltid börja fixa mig redan kvällen innan jag ska iväg på middag för att se perfekt ut, men nu kommer jag börja fixa mig redan flera dagar innan middagen, outfit och sånt brukar jag alltid planera flera dagar eller veckor innan jag ska på middag.





2 kommentarer:

  1. Fin topp! Dock blir bilden lite rörig av att du har badrumsskåpet öppet, så mycket saker i bakgrunden som fångar uppmärksamhet. Ett tips är att försöka ha lite mer neutral bakgrund så fokus hamnar där det är tänkt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack jag gillar denna topp! Själv tycker jag att bakgrunden är fin och annars brukar jag fota minimalistiska bilder.

      Radera