måndag 2 december 2019

Cyber Monday

Gillar att beställa kläder från internet, då man får en bra överblick av plaggen på hemsidan, de flesta märkeskläder gillar jag dock att shoppa i butik. Idag är ju Cyber Monday, så i morse beställde jag en ljusrosa långärmad klänning med dragsko i midjan, ett crèmefärgat finlinne, mitt favorittvättmedel som doftar så underbart plus en crèmefärgad morgonrock i pile som på bilden nedan. Får se hur mycket jag kommer blogga denna vecka, ska få topparna klippta och göra lite annat, kanske kommer en summering av veckan som gått i helgen! Till middag planerar jag att någon dag laga hemlagad potatismos med persilja och eventuellt wokade skaldjur till det, brukar tillsätta lite olivolja istället för smör i potatismoset, jag är väldigt noggrann med min diet och lagar enbart hälsosam mat. På söndag kommer även en ny Miss Universum att utses, där jag har Miss France som favorit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar