söndag 8 december 2019

Miss Universum och andra advent

Idag hade jag på mig ett par ribbade svarta byxor och mahognybrun pälsjacka, bär alltid min fina förlovningsring som jag har i storlek XS. Fixade hemma under förmiddagen och tog sedan en löptur på kvällen. Tyvärr är det så mörkt i lägenheten under vintern för att kunna fota bra bilder av min skönhet och exponeringen på min Nikon systemkamera fungerar inte som den ska längre sedan i höstas. Så går det inte att fixa kameran får jag införskaffa en ny, tror det blir en Canon EOS kompaktkamera, ska asap försöka få fina bilder av min perfekta hy och glow. I morgon bitti ska det bli så spännande att se vem som utsetts till Miss Universum 2019, tänkte gå några ärenden på stan i morgon eftermiddag. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar