lördag 30 november 2019

Vinter

Fotade ett par selfies idag innan jag gick för att hämta paketet med de nya vintagejeansen jag beställde i veckan, promenaden var så kort, så tog inte på mig något av mina kashmirpannband. Är dagligen alltid noggrann med mina hudvårdsrutiner, använde idag två olika ansiktsserum, ansiktsolja, ögoncreme, dagcreme och en cc-cream innan jag sminkade mig, använder sällan foundation till vardags. Sedan blev det en snabb löprunda runt Kungsholmen, det så skönt att springa ute även under vintern med bra vinterlöparkläder. Tvättade håret ikväll och imorn ska jag föna det vågigt med varmluftsborsten, tänkte fota bilder även då innan det blir mörkt och sedan blir det en promenad på stan. Planerar att snart införskaffa en ny iPhone, så jag får lite bättre bilder!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar