lördag 9 november 2019

Lördagsfrukost med hembakat bröd

Tog en skön löptur igår och idag blir det en mysig lördagsfrukost med hembakat glutenfritt bröd, det innehåller glutenfritt och ekologiskt havremjöl, bovetemjöl, majsmjöl och några hackade naturella cashewnötter. Har inte hunnit baka något bröd med jäst ännu, då jag inte köpt någon fiberhusk, vilket man måste tillsätta i en glutenfri bakdeg för att få rätt konsistens, skillnaden mellan glutenfria och vanliga mjölsorter är att den glutenfria degen blir mer som en smet. Ser fram emot en underbar lördag, tänkte gå några ärenden på stan idag eller om det blir i morgon. Som outfit kommer jag nog ha på mig ett par leggings alternativt en fin kort klänning eller en kjol som framhäver mina långa och slanka ben, brukar alltid sminka mig perfekt och styla håret om jag ska gå på stan, är så lycklig över att ha världens vackraste ansikte!  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar