söndag 21 april 2019

Nya bilder på världens vackraste och mest perfekta kvinna ✨

Fotade några bilder idag, hade bland annat på mig min fina svarta figurnära body con-klänning som sitter så perfekt på mig, hade även på mig en svart kort finkjol och ett svart linne med volanger framtill. Ser fram emot att gå på stan nästa vecka och titta på körsbärsträden, kanske också hinner fota snygga träningsbilder på min perfekta kropp och världens vackraste ansikte, funderar även att införskaffa en varmluftsborste för att göra vågiga hårlockar. Nästa vecka ska jag köpa nya hårsnoddar, en ny foundationborste och ett par superfina örhängen från Pipol's Bazaar som jag sett, de kommer vara snygga till en no makeup makeup, sedan behöver jag gå 1-2 steg mörkare i min cc-cream från Lumene som jag använder till vardags. 





9 kommentarer:

  1. Det är verkligen variation i dina bilder!! Har du kanske gått modellskola?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, har deltagit i skönhetstävlingar och casting till Top Model Sverige när jag var yngre.

      Radera
  2. Vad roligt med top model. Grattis!! Varför kommer jag inte ihåg dig från tv programmet?
    Hur gick det på skönhetstävlingarna? Några fina priser du vill berätta om?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Så du vann 2005? Måste varit en härlig upplevelse att bli korad som nr 1. Hur visste du att du var den enda oskulden? Pratade ni om sådant under tävlingen?

      Radera
    2. Fick goodiebags med hudvårdsprodukter och smycken från Pilgrim och blev intervjuad av fotomodellen Tora Svensson när jag gick på casting för Top Model Sverige 2005. Har redan skrivit om dessa skönhetstävlingar tjugo gånger tidigare på bloggen.

      Radera
    3. Har alltid varit perfektionist och ställt höga krav på mitt utseende och var såå vacker under skönhetstävlingarna, smalast av alla var jag också, har såklart massor av bilder av hur smal och vacker jag var som yngre.

      Sedan i lågstadiet har jag planerat att tävla i skönhetstävlingar som vuxen och vinna Miss Universum.

      Men har mått psykiskt dåligt utan kärlek och pojkvän i över 15 år.

      Radera
  3. Hur kommer det sig att du inte vunnit Miss Universum eller åtminstone Fröken Sverige när du är världens vackraste kvinna? Kan det vara så att domarna var avundsjuka på dig och inte ville att du skulle träffa en man som kunde ta din oskuld? Personligen tror jag att de monster som jagar dig nu kanske var i faggorna redan då, eller vad tror du? Styrkekram till Sveriges vackraste kvinna <3

    SvaraRadera