söndag 29 juli 2018

Den lilla svarta

En svart klänning i denna modell är ett bra basplagg att ha i garderoben. Innan jag ska göra mig extra fin brukar jag alltid sätta av förberedelser kvällen innan samt minst två-tre timmar till hudvård, makeup, hår och kläder, så att allt blir perfekt, sådan har jag alltid varit, här har jag dock gjort hårlockarna som snabbast på 20 minuter. Har precis haft i hårinpackning i hela håret, det är viktigt att håret är handdukstorkat innan inpackningen läggs i, efteråt hade jag i min leave in inpackning från Kerastase. Senare ska jag fota några nya porträttbilder och hoppas de blir bra!


3 kommentarer:

  1. Vore kul att få se en jämförelsebild på lockar som tar 20 min respektive 2 timmar att göra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, lade inte ner så mycket tid på dessa lockar och kan göra håret mycket mer noggrant.

      Radera
  2. Vilken fin klänning - du passar jättebra i den!

    SvaraRadera