måndag 23 juli 2018

Måndagsshopping

Hade en ledig stil idag med en kort svart jumpsuit och mina högklackade träskor och en naturlig makeup med glowing skin och Lancôme lipgloss när jag gick ärenden på stan. Hittade en supersnygg jeanskjol och en svart baskjol som jag köpte och sedan var jag på en kvällspromenad. Ett viktigt hårvårdstips är att inte använda fel sorts hårsnoddar, eftersom de kan förstöra håret, de ska vara mjuka och inte slita på hårstråna. Ska fota så mycket fina bilder på mig i den här veckan! 




4 kommentarer:

  1. Hur har du råd?

    SvaraRadera
  2. Ska dom fina bilderna se likadana ut som dina andra fina bilder? En selfie och i bakgrunden tavlor med självporträtt av dig. Eller kanske dina ben fotade i spegeln?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina självporträtt målade jag när jag gick en oljemålningskurs för flera år sedan, vi fick i uppgift att måla porträtt.

      Radera
  3. Hej! Det står i din profil att du är av kristen tro, kan du berätta mer om vad din tro består i? Vissa saker du skriver låter inte så fromma,så som att du gapskrattar åt andra kvinnor och kallar dem fula ord. Kristen tro handlar väl om att älska sin nästa?

    SvaraRadera