måndag 16 juli 2018

Sola hela veckan

Idag var jag ute och sprang och sedan solade jag i Rålis i eftermiddags. Hade på mig en svart ribbad sommarklänning, mitt andra par träskor och min strandväska, mina solglasögon är från Tory Burch som jag köpt i Los Angeles. Ska sola 1-2 h varje dag i denna vecka och gå promenader och ta joggingturer! Äter bara lite kolhydrater nu när det är så varmt. Hämtade även ut mitt paket med en plisserad kjol som jag ska testa imorn hur den sitter, kanske jag har på mig den i helgen när jag ska på date med snyggingen M! 




4 kommentarer:

  1. Ja fötterna behöver verkligen lite sol hörru;)
    Fina skor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har fått solbränna med vita ränder från mina träningspass utomhus, har springskor och träningskläder på mig.

      Radera
    2. Skorna köpte jag år 2013, de är högklackade och så sköna att gå i :)

      Radera
  2. Hur gick dejten med M?

    SvaraRadera