tisdag 31 juli 2018

Min namnsdag

Grattis till mig på namnsdagen idag, då jag heter Helena i mellannamn. Hade idag på mig en mörkblå plisserad kjol, ett svart satinlinne och högklackade träskor med min Louis Vuitton-väska när jag gick på stan, köpte ett par Nike löparskor, en superfin sminknecessär till mina ögonskuggor och ett mörkt hallonrosa nagellack från Lancôme, lägger upp bilder senare i veckan. Min spenatsmoothie är så god, ska inte ha i så mycket bär i den i fortsättningen, till frukost äter jag dock fortfarande två brödskivor med pålägg, känner mig så bra sedan jag minskat på styrkan av medicinen jag tar för sköldkörteln.



3 kommentarer:

  1. Gillar också hallonrosa på nagellack. Men, hur har du råd att shoppa så ofta? Du måste verkligen ha stora besparingar? Har du som ekonom några bra tips?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det är fint med hallonrosa tillsammans med rätt färger på kläderna.

      Hade över 100 tkr i besparingar innan jag började söka jobb, har bra koll på min ekonomi genom mina exceldokument och skär ner på andra onödiga kostnader.

      Radera
  2. Ja det låter ju bra, men investerade du dom isåfall? För jag tänker att 100 tkr ändå tar slut ganska fort.

    SvaraRadera