fredag 6 juli 2018

Outfit för en kylig sommardag

Har alltid varit perfektionist med min klädstil och gillar att spendera nästan all min lediga tid med kläder och stil, är så nöjd med hur jag organiserat mina kläder i denna sommar. Idag har jag upprättat en ny förteckning i Excel över mina favoritplagg och vad som passar för olika tillfällen. En kylig sommardag framöver kommer det att vara fint med mina vintagejeans med hög midja, en vit topp med bar rygg, en blommig sjal och en cardigan plus mina högklackade träskor, letar just nu efter en sjal i vit-grön-orange mönster. Är alltid noggrann med min naturliga makeup, hår och naglar, när jag inte använder parfym gillar jag body lotions som doftar gott, brukar även använda en body scrub från Body Shop som doftar så gott. Nu ska jag ut i det underbara sommarvädret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar