tisdag 5 juni 2018

Personliga målsättningar och planering

Idag blev det en löprunda på ca 9 km runt Kungsholmen, ska försöka komma igång igen med min coreträning i veckan. Känns så underbart att jag fått mail från tusentals män som tycker jag har så fin och vacker kropp, ansikte och utstrålning! Just nu tycker jag det är jobbigt med datingsidor och är nästan aldrig inloggad. Ikväll ska jag sätta mig och fixa naglarna och skriva ner mina egna personliga målsättningar, strategier och planering, har alltid varit en planeringsmänniska, älskar att planera hur mitt liv ska bli. Ska även göra en sommarplanering med saker jag vill göra i sommar samt planera vilka inköp jag behöver göra inför sommarresan! Måste asap bestämma mig för om jag ska plugga till sjuksköterska i höst, imorn när jag sminkar mig ska jag testa en ny primer från Dior!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar