lördag 9 juni 2018

Fota fina porträttbilder

Just nu ägnar jag stor del av min lediga tid åt mina kläder och min stil och funderar över vilka förändringar jag ska göra framöver. Läs gärna min och Charlottas perfekta magisteruppsats som handlar om modebranschen, precis som jag alltid varit den perfekta ekonomen och lagt ner så mycket tid och energi på min karriär så har jag goda kunskaper om modevetenskap och modebranschen.

Får se om jag ska bygga upp en modellportfolio framöver, jag tror inte det. På de kommande fashion model bilderna måste i så fall min look och outfit vara helt perfekt med en naturlig makeup och tänkte ha håret i mittbena. Agenturerna efterfrågar alltid porträtt- och helkroppsbilder samt bilder utan smink, med leende och i profil.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar