lördag 30 juni 2018

Lycka

Håller just nu på att fortsätta bygga upp mitt perfekta liv. Igår när jag gick ner på stan hade jag på mig ett par svarta plisserade byxor, ett baslinne från Carin Wester, cardigan och högklackade träskor plus med mig min shoppingpåse från Carin Wester, håret hade jag uppsatt i en lång hästsvans. Älskar alla mina fina kläder, köpte en supersnygg svart vadlång kjol med knappar framtill samt nya pärmar med ljusrosa ryggar. Har alltid varit en äkta ordning & reda-tjej och gillar att ha vartenda papper i ordning hemma, kan spendera flera timmar med att organisera och har även fina pärmetiketter till alla pärmar.









3 kommentarer:

  1. Så spännande att läsa om vad du har på dig under dina, nästan, dagliga shoppingturer! Hur går du oftast klädd hemma?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har fina baskläder när jag är hemma, typ svarta eller mönstrade leggings från HM, baslinnen, bastoppar, ofta en pistagegrön grovstickad tröja när det är kallt. Finns även fina basklänningar att köpa som man kan ha på sig hemma.

      Radera
    2. Alltså hemma, då menar jag inomhus eller när jag går till tvättstugan.

      Radera