tisdag 19 juni 2018

Bokföring

Jag är så smart som har egen bokföring hemma i Excel. Kan gå tillbaka och se vad jag köpte för kläder, skönhetsprodukter och annat så långt tillbaka som till år 2002! Har alltid varit noggrann med att sminka mig naturligt. Det är så bra med bokföring för att analysera och få en överblick var ens utgifter går och vad man kan göra för kostnadsbesparingar, i Excel brukar jag lägga på olika färger, filter och använda andra funktioner och brukar löpande göra backups ifall datorn skulle gå sönder!

8 kommentarer:

  1. Vad har din noggrannhet med att sminka dig naturligt att göra med din bokföring?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min bokföring av skönhetsprodukter avsåg bl a inköp av smink för att sminka en naturlig makeup.

      Radera
  2. Kan du inte redovisa din bokföring över dina intäkter och på så vis undanröja de rykten som finns angående din verksamhet i Luleå?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför går det rykten att "Rebecca i Luleå" skulle vara jag?

      Radera
  3. Med tanke på ditt shoppingbeteende och att du inte har något jobb så tror jag många funderar över hur du försörjer dig egentligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har även bokföring från år 2012 som jag kan redovisa.

      Radera
  4. Vore spännande att läsa bokföringen från 2012 och framåt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan garantera från min bokföring, bankkontoutdrag och andra bevis jag har att jag aldrig varit i Luleå, har den renaste vaginan i landet.

      Radera