söndag 2 augusti 2020

Söndagslöpning och detox iste

Har precis druckit iste gjord på Pukka Detox Tea och sitter med Kérastase hårinpackning i håret just nu, tog tidigare under dagen en långlöprunda, men sprang inte så fort idag och så promenerade jag sista biten.

Får se om jag ska ta en löprunda runt Kungsholmen även imorn förmiddag eller om jag går några ärenden på stan istället, kommer i så fall ha på mig en fin vadlång kjol med en figurnära topp som framhäver min smala midja och platta mage i morgon, tillsammans med högklackade sandaletter och någon av mina fina väskor.

Har du inte en platt mage som jag har så har du en grav obalans i chakran, vilket beror på att du äter helt fel eller på att du inte är lika hälsosam och perfekt som jag är, själv äter jag ju sedan länge bara detox food och juice-/tefastar varje vecka.  

Lägger upp bilder sedan när jag fönat håret vågigt imorn eller på tisdag!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar