fredag 5 juli 2019

Världens vackraste ansikte

Har en kommande modellfotografering i dagarna och förbereder just nu lite med val av outfit och makeup, i badrumsskåpet förvarar jag de produkter jag använder i stort sett dagligen. Ovanpå grunden med ansiktscremer och Lumene cc-cream eller Dior foundation, mineralpuder och solpuder använder jag produkterna på bilden nedan, Lancôme Hypnôse mascara har jag haft som favorit i ca femton år, köper bara makeup i högre prisklasser. Den champagnevita ögonskuggan passar bra till vardags och till kvällen kan det vara fint med min mellanrosa ögonskugga som matchar en naturlig färg på läpparna och snygga pärl- eller oystersmycken, men oftast har jag ingen ögonskugga alls. Är så lycklig över mitt vackra ansikte med min perfekta symmetri, mandelformade blå-gröna ögon, läppar, näsa och färger, sedan har jag även världens snyggaste supermodellkropp.



1 kommentar: