måndag 1 juli 2019

Måndag

Min pojkvän är utomlands just nu, så tråkigt att jag inte kunde följa med, som jag längtat efter att resa med min kille. Vi är så lyckliga över att ha träffat varandra och han har en sån drömtjej till flickvän, jag har alltid varit så genomgående perfekt. Idag hade jag på mig en svart omlottklänning i bomull som framhäver min smala midja och slanka ben, högklackade träskor och Louis Vuitton-väska när jag gick på stan, hade håret i en hästsvans med mittbena pga vädret plus ljusrosa naglar. Tror jag ska sätta mig på en uteservering och ta en kaffe någon dag i denna vecka, ska även fota bilder av min skönhet där jag fönat håret vågigt med varmluftsborsten. Älskar min fina och perfekta bostadsrätt jag har inne i stan och där jag bott i över tio år, köpte lite inredning på HM Home till hemmet idag. Gillar snygga smycken och på inköpslistan har jag att köpa nya pärlörhängen, ett armband från Hermés, en tunn armbandslänk i guld och oystersmycken.

1 kommentar:

  1. Ni låter som ett perfekt par! Vad heter han?

    SvaraRadera