torsdag 4 juli 2019

Torsdagsspa

Beställde idag vita spetsunderkläder jag ska ha på mig när pojkvännen tar min oskuld i sommar och sedan tog jag en löptur, har nu Kérastase hårinpackning i håret över natten. Till sommaren brukar jag sminka mig au naturel med ett snyggt lipgloss, använder dessa tre från Lumene samt två från Dior och har även två favoritläppstift från Lancôme, ibland använder jag också en champagnevit ögonskugga från MAC. 

Imorn tänkte jag föna håret vågigt med varmluftsborsten och lägger upp bilder senare på resultatet! Skulle behöva måla om tånaglarna som jag har ett ljusrosa lack på, men gör det imorn istället. Skulle vara så trevligt att ta ett glas champagne på Sturehof i helgen, trist man inte har någon väninna att gå ut med. Happy 4th of July!


1 kommentar:

  1. Har du fått några väninnor än? Känner du dig fortfarande ensam för at tjejer är avundsjuka på dig?

    SvaraRadera