söndag 17 februari 2019

Söndagspromenad

Varit ute på en skön söndagspromenad idag, brukar alltid sminka mig fint med cc-cream eller foundation oavsett vad jag ska göra. 

Brukar ha på mig ett puderrosa kashmirpannband vid denna temperatur, det var lite kallt, så bytte om till en långärmad träningströja under jackan. Kändes som att mitt hår blev väldigt torrt efter föningen i Moodgallerian i torsdags, så hade en dunderkur med inpackning hemma igår och idag var mitt hår glansigt och fint igen! 

Brukar oftast gilla att platta håret och är även bra på att göra stora hårlockar med locktång själv. På min inköpslista har jag att köpa ett hårvax från Björn Axén som är bra att använda när jag ska sätta upp håret i en stram hårknut på hjässan härnäst! Ska fota lite finare selfies även i nästa vecka.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar