fredag 15 februari 2019

Torsdagskväll

Hade en så bra alla hjärtans dag igår! Fick håret stylat på Air Bar i Moodgallerian och kan lägga upp en bild senare i veckan på hårsvallet, hann tyvärr inte fota några bilder på min kvällslook igår, då jag hade bråttom iväg. Hade på mig en svart v-ringad blus med knappar framtill, en svart kort kjol, trenchcoat, högklackade pumps och en naturlig makeup med hallonrosa ögonskugga. I helgen tänkte jag fota lite fina bilder på min ansiktsglow tillsammans med den nya highlightern, tänkte då testa Diors Capture Youth Glow Booster som serum. Idag har jag lite saker att göra hemma och sedan ska jag ut på en kortare löptur!


5 kommentarer:

  1. Var du på Sturehof? Tyckte jag såg dig där <3

    SvaraRadera
  2. Var är fotot taget någonstans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fotot är inte taget på Sturehof, men ser nu att det faktiskt kan se ut om det!

      Radera
    2. Fast det var inte svar på frågan.

      Radera