lördag 2 februari 2019

Mina makeupnecessärer

Förvarar mitt smink i denna necessär och så har jag ett par produkter jag ofta använder som mascara, kajalpenna, lipgloss och läppstift i badrumsskåpet, har även en så bra necessär för mina sminkpenslar och så förvarar jag mina ögonskuggor i en enskild necessär, det bästa är att skaffa en ögonskuggspalett med sina favoritfärger. Letar ofta makeupinspiration på internet och i modetidningar och oavsett hur jag sminkar mig, så vill jag att det ska se naturligt och perfekt ut med glow. På min inköpslista har jag att införskaffa en ny highlighter, brun Lancôme mascara, puder från Dior, rouge och så behöver jag snart en ny concealer. Nästa vecka tänkte jag gå till nya Kicks som öppnat med tre våningar i Gallerian!





3 kommentarer:

  1. Vad är egentligen det du beskriver som ”glow”? Kan du visa nåt exempel på bild? Har inte riktigt förstått hur glow egentligen ser ut../nybörjaren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, med glow menar jag en hy med lyster. Inget skimmer, utan lyster och det ska se naturligt ut. Kan publicera bilder på antingen mig själv eller någon modell med bra glow. Med ett ansiktsserum, ansiktsolja, rätt dagcreme och ljusreflekterande makeup kan man få en så snygg lyster som gör att hela ansiktet strålar!

      Radera
    2. Själv har jag väldigt fin glow på alla mina bilder jag publicerar! Har en så fantastisk hy, både utan och med makeup.

      Radera