måndag 31 december 2018

Gott Nytt Skönhetsår!

Idag blev jag så nöjd med min glow makeup, använde nio olika hudvårdsprodukter från Biotherm, Elizabeth Arden och ACO till hudvårdsrutinen; rengöring, ansiktsmask, ansiktsvatten, ögoncreme, serum, face tanning gel serum, face oil och två olika dagcremer. Den nya hallonrosa ögonskuggan från MAC passar perfekt till mina färger och pärlsmycken, i denna vecka tänkte jag köpa mig ett nytt par fina pärlörhängen! 

Tyvärr är det så dåligt ljus hemma hos mig vintertid, så får vänta till våren och sommaren med att fota fler fina selfies av min skönhet. Ser fram emot att vara ännu vackrare under år 2019 och eftersom jag har en så perfekt och slank modellkropp ska jag i nästa år bära kjol och klänning och högklackat så ofta jag kan för att framhäva mina långa och slanka ben. 

Ser fram emot att min kille nästa år skämmer bort mig med förlovningsring, blommor och middagar, vi ska fota fina bilder av oss två tillsammans och äta en romantisk middag ute på Alla hjärtans dag, har redan bokat bord! 

År 2019 planerar jag att eventuellt blondera mig, spara till ännu längre och glansigare hår, göra fransk manikyr i gelé regelbundet och ser fram emot att resa till Franska Rivieran i sommar.  

År 2018 började med att jag i januari dejtade 25-åriga, 195 cm långa och blonda ekonomstudenten Erik som även jobbar heltid på ett stort läkemedelsbolag, vi drack cava på ett superfint ställe på Söder och åt sedan middag på Koh Panghan, han var en sån gentleman och ville fortsätta träffa mig, men map vad som hände mig under år 2017 kände jag mig inte redo för dating förrän efter sommaren 2018.  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar