torsdag 22 mars 2018

Vårplanering

Är bra på och älskar att planera. På söndag är det Våffeldagen och ska nog äta våfflor, trots att jag är supernoggrann med min diet just nu. Har tydligen kommit en ny sylt utan socker eller sötningsmedel, men det är ju trevligare att äta ute. I nästa vecka ska jag till frisören, tycker det är viktigt att ofta klippa topparna. Planerar alltid in mina hårtvättar, inpackningar, träning, outfits, inköp och resor. Ser fram emot att köpa nya vårkläder och hoppas på att asap också kunna planera in en sommarresa till Frankrike! Inför denna vill jag i god tid köpa snygga outfits och bra solskyddsprodukter.


2 kommentarer:

  1. Kan du inte snälla beskriva hur din privatekonomi ser ut för att ha råd med detta? Reser du till Luleå för att få detta ekonomiska utrymmet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker du ska fundera över varför du har ett behov av att låta så arg eller provocera. Om du stör dig så sluta läs bloggen. Inte för att man inte får ifrågasätta, men för din egen skull. Fyll på energi istället för att läsa sånt som får dig att skriva hårda kommentarer mot någon du inte känner och som uppenbarligen har det rätt tufft och knappast behöver såna här kommentarer.

      Radera