tisdag 6 mars 2018

Har alltid varit så perfekt ❤️

Känns underbart att höra från så många män att jag är världens vackraste kvinna, vilken toppentjej med ett sådant utseende, utbildning och arbetslivserfarenhet! Det enda jag väntat på i hela mitt liv är att träffa mannen i mitt liv, världens mest perfekta tjej. Är så perfekt, jag:

  • Är civilekonom med en magisterexamen, alltid varit den duktigaste tjejen i klassen med höga betyg, presterat mycket och har ett perfekt CV 
  • Har haft körkort sedan jag var 18 år 
  • Bor i en egen superfin bostadsrätt i innerstan sedan tio år tillbaka, innan dess bodde jag i en bra studentlägenhet i Birkastan (förstahandskontrakt som jag hade stått i kö för sedan i gymnasiet) 
  • Har alltid varit smal och vältränad, hade en så snygg kropp när jag var yngre 
  • Har tränat regelbundet och varit hälsosam, sprungit Stockholm Marathon på tiden 3.54 och ett flertal andra löptävlingar, Tjejmilen sprang jag på 45 min
  • Skulle aldrig förstöra min hälsa eller skönhet med alkohol eller droger. Dricker sällan och då sparsamt med alkohol och röker inte, har definitivt aldrig och skulle aldrig syssla med droger   
  • Har ett vackert, symmetriskt ansikte och fina färger 
  • Har alltid haft en snygg klädstil och varit väldigt välvårdad
  • Är bra på skönhet  
  • Har alltid varit en städad ordning & reda-tjej med kontrollbehov 
  • Har alltid betalat mina räkningar i tid och aldrig haft en enda betalningsanmärkning
  • Har aldrig tagit några SMS-lån eller liknande 
  • Har stenkoll på min ekonomi och alltid haft en bra ekonomi 
  • Finns inte med i något belastningsregister hos polisen
  • Har haft ett fåtal sexpartners

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar