fredag 27 oktober 2017

Fredagslyx

Har tidigare i bloggen nämnt att jag skulle göra en ansiktsbehandling när jag börjat känna mig bättre i huvudet, vilket jag ska göra i helgen då jag ska testa lite olika crémer! I denna vecka har jag haft ovanligt torr hy, trots att jag inte ändrat mina hudvårdsrutiner. I morse använde jag en ansiktspeeling efter ansiktsrengöringen och lyckades peela bort det torra, sedan smorde jag på en riktigt fet creme under min dagcreme. Idag var jag till Apoteket och köpte en salva som jag ska smörja på ikväll innan jag använder Lancômes Visionnaire Nuit Beauty Sleep Perfector! Hoppas jag vaknar upp i morgon med en silkeslen hy, finns inget värre än torr hy. En annan créme jag ska testa är Lancôme Visionnaire Advanced Multi-Correcting Rich Cream.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar