lördag 3 februari 2018

Är en ordning & reda-tjej ut i fingertopparna

Har alltid varit en ordning & reda-tjej ut i fingertopparna och haft allting superorganiserat hemma hos mig! Jag

  • Duschar minst två gånger per dag 
  • Är noggrann med tandvård 
  • Rakar benen flera gånger i veckan 
  • Tvättar kläder flera gånger i veckan 
  • Stryker mina kläder 
  • Har superorganiserade garderober 
  • Dagliga skönhetsrutiner 
  • Haft egen bokföring av mina utgifter sedan över tio år tillbaka
  • Har ett flertal pärmar där jag sorterat in alla viktiga papper; bank, skatt, jobb, matrecept, studier, m fl 
  • Har det kliniskt rent hemma i princip varje dag och är väldigt pedantisk
  • Öppnar alltid posten när den kommer 
  • Betalar räkningar i tid 
  • Har stenkoll på min ekonomi genom olika exceldokument 
  • Har en massa listor i datorn på olika saker 
  • Är så bra på att planera  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar