onsdag 15 november 2017

Utsidan speglar insidan

Har alltid varit ett hälsofreak och är just nu besatt av hälsa och skönhet. Något jag definitivt undviker för att hålla mig frisk, hälsosam och vacker är alkohol och rökning, dricker ytterst sällan och håller mig i så fall till max 1-2 glas vin. Alkohol är i t o m små mängder dåligt för hjärnan samt andra organ och vävnader i kroppen och rökning kan leda till 15 olika former av cancer och en rad andra sjukdomar samt till glåmig och grå hy med förtida rynkor. Ikväll ska jag läsa mina skönhetstidningar jag fick på mässan! Funderar att boka in mig hos en hudterapeut och göra en hudanalys snart. För två år sedan gjorde jag en snabb hudanalys på ett hudvårdsföretag och fick feedback att min hy var perfekt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar